CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 9 kwietnia 2009

Ubuntu 9.04 - jeszcze 14 dni...

Jeszcze dwa tygodnie pozostały do wydania stabilnej wersji Ubuntu Linux 9. Ja testowałem (mało) wszystkie wersje począwszy od 7.04 do 8.10 (pomijając 8.04). Z każdą wersją nowy kernel i nowe GNOME. Były inne drobne zmiany. Ale w Ubuntu 9 zmian ma być dużo. Mało o nim czytałem, ale nie czytam celowo. Po ściągnięciu chcę być zaskoczony. Tym bardziej, że nie miałem żadnej alphy ani bety :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

10!

Paweł Zawiślak pisze...

Już teraz tak...

czymon pisze...

a ja sobie troszkę o nowym Ubuntu czytałem i zapowiada się świetnie :D
ale nie śpieszy mi się do ściągania :P
na razie siedzę sobie na Hożej Hawajce 8.04, a 9.04 pewnie za ok. miesiąc zainstaluje :D

pozdrawiam,
czymon ( http://czymon.blogspot.com )