CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

niedziela, 3 maja 2009

Windows Seven

Ten wpis dotyczyć będzie najnowszego, jeszcze nie w finalnej wersji wydanego systemu Microsoftu.
Build 7000 (Beta 1) mam odkąd można go było oficjalnie ściągnąć. Ba, nawet od wcześniej, bo pokusiłem się o ściągnięcie przedwczesnej wersji z torrentu (był wyciek).

Trochę potestowałem, nagrałem filmy na YouTube (są tam nadal, ale nie chce mi się dawać linków, poszukajcie na www.youtube.pl/user/96redfox96 (moje stare konto)) i wyrzuciłem go z dysku (wirtual). Instalka jednak została w formie oryginalnej (genuine image from torrent ^^).

Wczoraj pobawiłem się tym trochę dłużej, skonfigurowałem, obcykałem od środka... Znudził mi się. Oglądnąłem prezentację na dobreprogramy.pl i postanowiłem ściągnąć wersję Release Candidate (build 7100).


Mam już 31%. Pozostało ~6 godzin. Czekam. Myślę, że nie długo.

0 komentarze: